Text
The App & mobile Case Study Book
Panduan ini berfokus pada apa yang adalah suatu keharusan untuk semua merek jika mereka menjadi pemimpin di masa depan: yang mobile. Dari aplikasi untuk perangkat mobile, seperti ponsel dan tablet, ke situs web mobile, buku mencakup lebih dari 80 cerita dari bagaimana masing-masing telah retak ke pasar terbaru di internet, di mana pengguna yang terhubung 24/7. Lima bab. Permainan, m-commerce, Promosi, Sosial, dan Utilitas. Termasuk orang-orang seperti Angry Birds, 20 Meals Menit Jamie, aplikasi myFry Stephen Fry, Flipboard, TweetDeck, Instagram, Adobe Ideas, BBC News, dan SAS Survival Guide. Buku ini adalah suatu keharusan bagi siapa saja yang bersedia untuk memahami dunia mobile dan konektivitas: dua bahan pada inti dari komunikasi hari ini. Melompat pada kereta musik ponsel telah memungkinkan banyak perusahaan untuk mencapai kesejahteraan dan menemukan pasar baru. Diperkenalkan oleh Ralph Simon ( "Bapa dari Ring Tone"), buku ini terutama ditujukan pada desainer, iklan dan komunikasi profesional, manajer produk, dan lembaga interaktif, tetapi juga akan menarik bagi siapa pun ingin tahu tentang memanfaatkan pengalaman mobile.
This guide focuses on what is a must for all brands if they are to be leaders in the future: being mobile. From applications for mobile devices, such as phones and tablets, to mobile websites, the book includes over 80 stories of how each has cracked into the newest market on the internet, where users are connected 24/7. The five chapters. Games, m-commerce, Promotional, Social, and Utilities. Include the likes of Angry Birds, Jamie’s 20 Minute Meals, Stephen Fry’s myFry app, Flipboard, TweetDeck, Instagram, Adobe Ideas, BBC News, and SAS Survival Guide. This book is a must for anyone willing to understand the world of mobile and connectivity: the two ingredients at the very core of communication these days. Jumping on the mobile bandwagon has enabled numerous companies to prosper and discover new markets. Introduced by Ralph Simon ("the Father of the Ring Tone"), this book is particularly aimed at designers, advertising and communication professionals, product managers, and interactive agencies, but will also be of interest to anyone curious about exploiting the mobile experience. Over 80 in-depth case studies of best-selling and award-winning apps and mobile sites, Apps and mobile sites for all platforms, including iPad, iPhone, Android, Blackberry, and Windows Mobile, Key numbers and statistics never seen before about the success of the apps, In-depth introductions to each field covered: games, commerce, promotional, social networking, and utilities
Tidak tersedia versi lain